کتاب هنر اقناع با 20% تخفیف

کتاب هنر اقناع در نشر بین الملل-خرید کتاب هنر اقناع-هنر اقناع -نشر بین الملل

کتاب هنر اقناع: چگونه با کلام موثر، دیگران را به سمت خود بکشید؟

سفارش کتاب هنر اقناع با 20% تخفیف

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های علمی و عملی، ارتباطات خود را بهبود بخشید و ایده‌های خود را به طور موثرتر ارائه دهید؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید در گفتگوها، مذاکرات، سخنرانی‌ها و مناظره‌ها، مخاطبان خود را متقاعد کنید و از آنها حمایت بگیرید؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید با کاربست شیوه‌ها و فنون عملیات روانی و ضد عملیات روانی، افکار عمومی را در جهت مطلوب خود مدیریت کنید؟

اگر پاسخ شما بله است، کتاب هنر اقناع نوشته مجتبی تمدنی، کتابی است که باید بخوانید. این کتاب، با بررسی نمونه‌هایی از گفتگوهای محترمانه‌ی رسمی و عامیانه، مهارت‌های کلامی لازم را برای این کار مشخص نموده و عبارات و کلمات کلیدی را برجسته‌نویسی می‌کند. این کتاب، با توجه به سیره اهل بیت (ع)، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با هنر اقناع یا به فرموده مقام معظم رهبری، با عنوان جهاد تبیین، در جامعه امروزی تأثیرگذار باشید.

کتاب هنر اقناع، یک راهنمای کامل برای کسب مهارت‌های ارتباطی است که به شما کمک می‌کند تا:

  • کلام خود را به طور منطقی و مرتب سازماندهی کنید
  • رفتارهای کلامی مختلف را شناسایی و به کار بگیرید
  • مهارت‌های راهبردی را در بحث و مناظره به خرج دهید
  • تاثیرگذاری، ترغیب و تشویق را در گفتگوهای خود اعمال کنید
  • منصرف کردن یا تغییر تصمیم مخاطب را با استفاده از تکنیک‌های موثر انجام دهید

کتاب، با معرفی تکنیک‌های علمی و عملی، به شما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید ارتباطات خود را به سطح بالاتری برسانید و ایده‌های خود را به طور مؤثرتر ارائه دهید. این کتاب، با الهام از سیره اهل بیت (ع)، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با هنر اقناع یا به عبارت مقام معظم رهبری، با عنوان جهاد تبیین، در جامعه امروزی نقش مثبتی داشته باشید.

کتاب هنر اقناع، کتابی است که برای هر کسی که می‌خواهد در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود موفق باشد، ضروری است. این کتاب، با زبانی ساده و روان، به شما آموزش می‌دهد که چگونه با کلام موثر، دیگران را به سمت خود بکشید و اهداف خود را به دست آورید.

اگر شما هم می‌خواهید از این کتاب استفاده کنید، می‌توانید همین حالا آن را از وبسایت ما سفارش دهید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که با خرید این کتاب، بهترین سرمایه‌گذاری را برای خود انجام داده‌اید. پس چه منتظر هستید؟ همین الان کتاب هنر اقناع را سفارش دهید و از تخفیف ویژه ما بهره‌مند شوید.

تا به حال مقاله و کتاب های زیادی در ارتباط با جنگ نرم و عملیات روانی  تالیف شده است اما با وجود  منابع بسیار در این حوزه  نمی توان به طور کامل از آموزه های غربی و شرقی در این حوزه استفاده کرد.

 

کتاب هنر اقناع، کتابی است که برای هر کسی که می‌خواهد در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود موفق باشد، ضروری است. این کتاب، با زبانی ساده و روان، به شما آموزش می‌دهد که چگونه با کلام موثر، دیگران را به سمت خود بکشید و اهداف خود را به دست آورید.

کتاب هنر اقناع 

اگر شما هم می‌خواهید از این کتاب استفاده کنید، می‌توانید همین حالا آن را از وبسایت ما سفارش دهید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که با خرید کتاب هنر اقناع، بهترین سرمایه‌گذاری را برای خود انجام داده‌اید. پس چه منتظر هستید؟ همین الان کتاب هنر اقناع را سفارش دهید و از تخفیف ویژه ما بهره‌مند شوید.

کتاب هنر اقناع یکی از مهم ترین کتب نشر بین الملل هست که نشر ارزش به خصوصی برای آن قائل میباشد.که یاد دهنده مدیریت افکار عمومی در سیره اهل بیت (ع) و کاربست شیوه ها و فنون عملیات روانی و ضد عملیات روانی  را آموزش میدهد.

 

آقای میرزایی
ارسال دیدگاه